Εμφανίζει 1 αποτελέσματα

Αρχειακή περιγραφή
Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη
Προεπισκόπηση εκτύπωσης Προβολή:

Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

  • GRGSA-CSA- ADM102.01
  • Αρχείο
  • 1994 - 2010

Αρχειακό υλικό που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης που σε γενικές γραμμές είναι ο σχεδιασμός, η διαμόρφωση και εφαρμογή προγραμμάτων πληροφόρησης των πολιτών, η ενίσχυση της διαφάνειας των διοικητικών πράξεων, η μεσολάβηση για την απεμπλοκή των υποθέσεων των πολιτών και η μέριμνα για την εφαρμογή του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Περιλαμβάνονται: υπηρεσιακή αλληλογραφία, θέματα Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, αιτήσεις αποζημιώσεων πολιτών από Δήμους, θέματα συλλογικών οργάνων, αιτήσεις πολιτών κ.ά.

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη