Εμφανίζει 2 αποτελέσματα

Αρχειακή περιγραφή
Μόνο περιγραφές ανώτατου επιπέδου Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη Δημόσια διοίκηση - Αιτήσεις πολιτών
Προεπισκόπηση εκτύπωσης Προβολή:

Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

  • GRGSA-CSA- ADM102.01
  • Αρχείο
  • 1994 - 2010

Αρχειακό υλικό που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης που σε γενικές γραμμές είναι ο σχεδιασμός, η διαμόρφωση και εφαρμογή προγραμμάτων πληροφόρησης των πολιτών, η ενίσχυση της διαφάνειας των διοικητικών πράξεων, η μεσολάβηση για την απεμπλοκή των υποθέσεων των πολιτών και η μέριμνα για την εφαρμογή του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Περιλαμβάνονται: υπηρεσιακή αλληλογραφία, θέματα Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, αιτήσεις αποζημιώσεων πολιτών από Δήμους, θέματα συλλογικών οργάνων, αιτήσεις πολιτών κ.ά.

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

  • GRGSA-CSA- ADM102.02
  • Αρχείο
  • 1991-2013

Πρακτικά συνεδριάσεων της Επιτροπής Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας (άρθρο 5 του Ν.1943/1991) αντικείμενο της οποίας ήταν η εξέταση αιτημάτων πολιτών για αποζημίωση εξ' αιτίας της μη τήρησης από τη διοίκηση των προθεσμιών προς απάντηση όπως καθορίζονται από τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Με το άρθρο 2 του Ν 2690/1999 δημιουργήθηκε νέα Επιτροπή συνέχεια της παλαιάς. Περιλαμβάνονται και οι εισηγήσεις της Διεύθυνσης προς την Επιτροπή. Η Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη μεταβίβαζε στην Επιτροπή τις αιτήσεις πολιτών μαζί με την εισήγησή της επ' αυτών.

Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη