Showing 2 results

Archival description
Only top-level descriptions Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη Δημόσια διοίκηση - Αιτήσεις πολιτών
Print preview View:

Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

  • GRGSA-CSA- ADM102.01
  • Fonds
  • 1994 - 2010

Αρχειακό υλικό που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης που σε γενικές γραμμές είναι ο σχεδιασμός, η διαμόρφωση και εφαρμογή προγραμμάτων πληροφόρησης των πολιτών, η ενίσχυση της διαφάνειας των διοικητικών πράξεων, η μεσολάβηση για την απεμπλοκή των υποθέσεων των πολιτών και η μέριμνα για την εφαρμογή του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Περιλαμβάνονται: υπηρεσιακή αλληλογραφία, θέματα Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, αιτήσεις αποζημιώσεων πολιτών από Δήμους, θέματα συλλογικών οργάνων, αιτήσεις πολιτών κ.ά.

Untitled

Αρχείο Διεύθυνσης Σχέσεων Κράτους και Πολίτη

  • GRGSA-CSA- ADM102.02
  • Fonds
  • 1991-2013

Πρακτικά συνεδριάσεων της Επιτροπής Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας (άρθρο 5 του Ν.1943/1991) αντικείμενο της οποίας ήταν η εξέταση αιτημάτων πολιτών για αποζημίωση εξ' αιτίας της μη τήρησης από τη διοίκηση των προθεσμιών προς απάντηση όπως καθορίζονται από τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Με το άρθρο 2 του Ν 2690/1999 δημιουργήθηκε νέα Επιτροπή συνέχεια της παλαιάς. Περιλαμβάνονται και οι εισηγήσεις της Διεύθυνσης προς την Επιτροπή. Η Διεύθυνση Σχέσεων Κράτους και Πολίτη μεταβίβαζε στην Επιτροπή τις αιτήσεις πολιτών μαζί με την εισήγησή της επ' αυτών.

Untitled