Fonds αρ. comp. 406 - Φλέμιγκ, Αμαλία

Identity area

Reference code

GR ELIA-MIET αρ. comp. 406

Title

Φλέμιγκ, Αμαλία

Date(s)

  • 1955 - 1986 (Creation)

Level of description

Fonds

Extent and medium

72 φάκελοι

Context area

Name of creator

Biographical history

Η Αμαλία Φλέμιγκ, το γένος Κουτσούρη (Κωνσταντινούπολη 1909 – Αθήνα 1986) ήταν γιατρός και πολιτικός. Πήρε μέρος στην Εθνική Αντίσταση και φυλακίστηκε από τους Ιταλούς. Το 1946, με υποτροφία του Βρετανικού Συμβουλίου, εργάστηκε στο ινστιτούτο Wright ... »

Immediate source of acquisition or transfer

Δωρεά της ανηψιάς της Μαίρης Κoυτσoύρη το 1988.

Content and structure area

Scope and content

Το αρχείο περιέχει υλικό που σχετίζεται με τον αντιδικτατορικό αγώνα, τη βουλευτική θητεία της Αμαλίας Φλέμιγκ και την ένταξή της στο ΠΑ.ΣΟ.Κ., τον αγώνα της για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δράση της στο γυναικείο κίνημα, το Κυπριακό, καθώς και τη θητεία ... »

System of arrangement

Η ταξινόμηση είναι θεματική.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ
ΣΕΙΡΑ Α΄ ΑΝΤΙΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ (1967-1974)
Φάκελος 1 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ
Φάκελος 2 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ
Φάκελος 3 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ
Φάκελος 4 ΔΙΩΞΕΙΣ
Φάκελος 5 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ... »

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στην πρόσβαση.

Language and script notes

Ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά

Allied materials area

Related units of description

Ε.Λ.Ι.Α-Μ.Ι.ΕΤ.: Υλικό για τον αντιδικτατορικό αγώνα στο εξωτερικό υπάρχει στο αρχείο του Φαίδωνα Βεγλερή.
Το αρχείο του Αλέξανδρου Φλέμιγκ είναι κατατεθειμένο στο Ινστιτούτο Βασικής Βιολογικής Έρευνας «Αλέξανδρος Φλέμιγκ», με σκοπό τη δημιουργία μουσείου.

Notes area

Note

Η Αμαλία Φλέμιγκ ήταν παντρεμένη, πριν την Κατοχή, με τον αρχιτέκτονα Μανώλη Βουρέκα

Access points

Description control area

Dates of creation revision deletion

6/2/2001

Sources

Δελτίο περιγραφής Φορέα.

Archivist's note

Το αρχείο της Αμαλίας Φλέμιγκ στο ΕΛΙΑ ταξινομήθηκε αρχικά από την Ισμήνη Αντωνούλα και αναταξινομήθηκε τον Ιανουάριο του 2001 από τον Γιώργο Χαρωνίτη