Αρχείο EDU076.01 - Αρχείο Νηπιαγωγείου Βατσουνιάς

Περιοχή αναγνώρισης

Κωδικός αναγνώρισης της ενότητας περιγραφής

GRGSA-KAR EDU076.01

Τίτλος

Αρχείο Νηπιαγωγείου Βατσουνιάς

Χρονολογία(ες)

  • 1967-1985 (Δημιουργία)

Επίπεδο περιγραφής

Αρχείο

Μέγεθος και υπόστρωμα της ενότητας περιγραφής (ποσότητα, όγκος ή διαστάσεις)

20 χειρόγραφα βιβλία, 2 έντυπα βιβλία και 8 φάκελοι

Περιοχή πλαισίου παραγωγής

Όνομα του παραγωγού

Φορέας διατήρησης του αρχείου

Ιστορικό της ενότητας περιγραφής

Διαδικασία πρόσκτησης

Δημόσια Αποστολή
Φορέας παράδοσης: Νηπιαγωγείο Βατσουνιάς
Ημερομηνία εισαγωγής: 2013-05-22
ΑΒΕ: 219

Περιοχή περιεχομένου και διάρθρωσης

Παρουσίαση περιεχομένου

Μαθητολόγιο, Βιβλίο με την ιστορία του σχολείου, βιβλία διδαχθείσης ύλης, πρωτόκολλα αλληλογραφίας, βιβλία βιβλιοθήκης, βιβλία σχολικού ταμείου, βιβλίο πράξεων σχολικής εφορείας, κανονισμός λειτουργίας Κέντρων Επιμόρφωσης και εγκύκλιος εφαρμογής του, οδηγίες και πίνακες θεμάτων του Κέντρου Επιμόρφωσης, βιβλίο δαμαλισμού, εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα, απολογισμός σχολικού ταμείου, πιστοποιητικά γεννήσεως και ενδεικτικά

Επιλογές, εκκαθαρίσεις και τελική διατήρηση

Προσθήκες υλικού

Σύστημα ταξινόμησης

Περιοχή όρων πρόσβασης και χρήσης

Όροι πρόσβασης

Όροι αναπαραγωγής

Γλώσσα(ες) των τεκμηρίων

Αλφάβητο(α) των τεκμηρίων

Σημειώσεις για τη γλώσσα και γραφή των τεκμηρίων

Φυσικά χαρακτηριστικά και τεχνικές προϋποθέσεις

Εργαλεία έρευνας

Περιοχή συμπληρωματικών πηγών

Εντοπισμός πρωτοτύπων

Εντοπισμός αντιγράφων

Συμπληρωματικές πηγές / σχετικές ενότητες περιγραφής

Σχετιζόμενες περιγραφές

Περιοχή παρατηρήσεων

Σημείωση

Σημείωση

Εναλλακτικός(οί) κωδικός(οί) αναγνώρισης

Σημεία πρόσβασης

Ονόματα

Είδη

Περιοχή ελέγχου της περιγραφής

Κωδικός αναγνώρισης περιγραφής

Κωδικός αναγνώρισης του φορέα καθιέρωσης της εγγραφής

Κανόνες και/ή συμβάσεις

Ημερομηνίες δημιουργίας, αναθεώρησης ή κατάργησης της περιγραφής

Αλφάβητο(α)

Πηγές

Περιοχή εισαγωγών

Σχετιζόμενα θέματα

Σχετιζόμενα φυσικά και νομικά πρόσωπα

Σχετιζόμενα είδη

Σχετιζόμενοι τόποι