Περιοχή αναγνώρισης
Κωδικός αναγνώρισης της ενότητας περιγραφής
Τίτλος
Χρονολογία(ες)
- 1943-1985 (Δημιουργία)
Επίπεδο περιγραφής
Αρχείο
Μέγεθος και υπόστρωμα της ενότητας περιγραφής (ποσότητα, όγκος ή διαστάσεις)
60 βιβλία, 450 φάκελοι
Περιοχή πλαισίου παραγωγής
Όνομα του παραγωγού
Διοικητική ιστορία
Η Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των τμημάτων της και ιδίως για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των ενεργειών και της δράσης τους. Καθορίζει τις προτεραιότητες της υπηρεσίας ανά περίοδο, σύμφωνα με το ετήσιο σχέδιο δράσης και συνεργάζεται σε τακτική βάση με τους υφισταμένους του, παρέχοντας κατευθύνσεις και την αναγκαία υποκίνηση για την υλοποίηση του έργου των οργανωτικών μονάδων. Εισηγείται, τις μετακινήσεις, αναθέσεις καθηκόντων προσωπικού, απ’ ευθείας στον Γενικό Γραμματέα για την έκδοση των σχετικών αποφάσεων από τον Δήμαρχο. Υπογράφει τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης όπου προΐσταται, σύμφωνα και με το σύστημα δικαιοδοσιών υπογραφής εγγράφων που εφαρμόζει ο Δήμος.
α. Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη στον/την προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης. Διεκπεραιώνει τα διοικητικά θέματα της Διεύθυνσης, διακινώντας την έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Τηρεί τα σχετικά αρχεία και αξιοποιεί τις ηλεκτρονικές εφαρμογές.
Διεκπεραιώνει υπηρεσιακά θέματα απασχόλησης του προσωπικού της Διεύθυνσης (άδειες, υπερωριακή εργασία κ.λπ.). Προγραμματίζει την μηνιαία υπερωριακή απασχόληση των υπαλλήλων της Διεύθυνσης, καθώς και την εργασία Κυριακών, αργιών και νυκτερινών ωρών, συντάσσοντας σχετικές καταστάσεις και αντίστοιχα την απόφαση έγκρισης καταβολής της αποζημίωσης, που αποστέλλει στη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού, για έκδοση σχετικού εντάλματος πληρωμής. Συντάσσει και παρακολουθεί τον προϋπολογισμό της Διεύθυνσης, αποδεσμεύει τις σχετικές πιστώσεις, μεριμνά για την έναρξη των σχετικών διαγωνισμών και παρακολουθεί την εξέλιξή τους. Καταρτίζει και τηρεί επικαιροποιημένο κατάλογο χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης στο σύστημα μηχανογραφικής υποστήριξης λειτουργίας του Δήμου (ELDAP). Μεριμνά διά των ανταποκριτών της Διεύθυνσης για την ανταπόκριση της υπηρεσίας στα συστήματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Ηλεκτρονική Διακίνηση Εγγράφων - CRM).
Φορέας διατήρησης του αρχείου
Ιστορικό της ενότητας περιγραφής
Διαδικασία πρόσκτησης
Περισυλλογή από τους υπαλλήλους του τμήματος
Περιοχή περιεχομένου και διάρθρωσης
Παρουσίαση περιεχομένου
- Ατομικοί φάκελοι συνταξιούχων
- Ευρετήρια μητρώου εργαζομένων
- Βιβλία μισθοδοσίας
- Βιβλία προσωπικού
- Βιβλία πρωτοκόλλου αλληλογραφίας
- Βιβλία ασθενειών
- Βιβλία απολυθέντων
Επιλογές, εκκαθαρίσεις και τελική διατήρηση
Προσθήκες υλικού
Σύστημα ταξινόμησης
Θεματική, χρονολογική
Περιοχή όρων πρόσβασης και χρήσης
Όροι πρόσβασης
Το υλικό βρίσκεται υπό επεξεργασία και η πρόσβαση δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη
Όροι αναπαραγωγής
Γλώσσα(ες) των τεκμηρίων
- Ελληνικά
Αλφάβητο(α) των τεκμηρίων
Σημειώσεις για τη γλώσσα και γραφή των τεκμηρίων
Φυσικά χαρακτηριστικά και τεχνικές προϋποθέσεις
Εργαλεία έρευνας
Έχει δημιουργηθεί μια πρωτογενής βάση καταγραφής των αρχείων και των υποαρχείων τους. Ευρετήριο σε μορφή Excel και περιγραφικός οδηγός σε μορφή Word
Περιοχή συμπληρωματικών πηγών
Εντοπισμός πρωτοτύπων
Τμήμα Δημοτικού και Ιστορικού Αρχείου
Εντοπισμός αντιγράφων
Συμπληρωματικές πηγές / σχετικές ενότητες περιγραφής
Περιοχή παρατηρήσεων
Εναλλακτικός(οί) κωδικός(οί) αναγνώρισης
Σημεία πρόσβασης
Τόποι
Ονόματα
Είδη
Περιοχή ελέγχου της περιγραφής
Κωδικός αναγνώρισης περιγραφής
Κωδικός αναγνώρισης του φορέα καθιέρωσης της εγγραφής
Κανόνες και/ή συμβάσεις
ΔΙΠΑΠ (Γ)
Ημερομηνίες δημιουργίας, αναθεώρησης ή κατάργησης της περιγραφής
2025
Αλφάβητο(α)
Πηγές
Δελτίο Περιγραφής Φορέα
Παρατηρήσεις και Όνομα Αρχειονόμου
Αριστείδης Παπαϊωάννου