Fonds -PR (Historical Archives-City of Athens –Prosopiko) - Αρχείο Διεύθυνσης Προσωπικού

Identity area

Reference code

GR HA-CA -PR (Historical Archives-City of Athens –Prosopiko)

Title

Αρχείο Διεύθυνσης Προσωπικού

Date(s)

  • 1943-1985 (Creation)

Level of description

Fonds

Extent and medium

60 βιβλία, 450 φάκελοι

Context area

Name of creator

Administrative history

Η Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού έχει την ευθύνη για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των τμημάτων της και ιδίως για την οργάνωση, το συντονισμό, την παρακολούθηση και την αξιολόγηση των ενεργειών και της δράσης τους. Καθορίζει τις προτεραιότητες της υπηρεσίας ανά περίοδο, σύμφωνα με το ετήσιο σχέδιο δράσης και συνεργάζεται σε τακτική βάση με τους υφισταμένους του, παρέχοντας κατευθύνσεις και την αναγκαία υποκίνηση για την υλοποίηση του έργου των οργανωτικών μονάδων. Εισηγείται, τις μετακινήσεις, αναθέσεις καθηκόντων προσωπικού, απ’ ευθείας στον Γενικό Γραμματέα για την έκδοση των σχετικών αποφάσεων από τον Δήμαρχο. Υπογράφει τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης όπου προΐσταται, σύμφωνα και με το σύστημα δικαιοδοσιών υπογραφής εγγράφων που εφαρμόζει ο Δήμος.
α. Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη στον/την προϊστάμενο/νη της Διεύθυνσης. Διεκπεραιώνει τα διοικητικά θέματα της Διεύθυνσης, διακινώντας την έντυπη και ηλεκτρονική αλληλογραφία. Τηρεί τα σχετικά αρχεία και αξιοποιεί τις ηλεκτρονικές εφαρμογές.
Διεκπεραιώνει υπηρεσιακά θέματα απασχόλησης του προσωπικού της Διεύθυνσης (άδειες, υπερωριακή εργασία κ.λπ.). Προγραμματίζει την μηνιαία υπερωριακή απασχόληση των υπαλλήλων της Διεύθυνσης, καθώς και την εργασία Κυριακών, αργιών και νυκτερινών ωρών, συντάσσοντας σχετικές καταστάσεις και αντίστοιχα την απόφαση έγκρισης καταβολής της αποζημίωσης, που αποστέλλει στη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού, για έκδοση σχετικού εντάλματος πληρωμής. Συντάσσει και παρακολουθεί τον προϋπολογισμό της Διεύθυνσης, αποδεσμεύει τις σχετικές πιστώσεις, μεριμνά για την έναρξη των σχετικών διαγωνισμών και παρακολουθεί την εξέλιξή τους. Καταρτίζει και τηρεί επικαιροποιημένο κατάλογο χρηστών και δικαιωμάτων πρόσβασης στο σύστημα μηχανογραφικής υποστήριξης λειτουργίας του Δήμου (ELDAP). Μεριμνά διά των ανταποκριτών της Διεύθυνσης για την ανταπόκριση της υπηρεσίας στα συστήματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Ηλεκτρονική Διακίνηση Εγγράφων - CRM).

Archival history

Immediate source of acquisition or transfer

Περισυλλογή από τους υπαλλήλους του τμήματος

Content and structure area

Scope and content

  1. Ατομικοί φάκελοι συνταξιούχων
  2. Ευρετήρια μητρώου εργαζομένων
  3. Βιβλία μισθοδοσίας
  4. Βιβλία προσωπικού
  5. Βιβλία πρωτοκόλλου αλληλογραφίας
  6. Βιβλία ασθενειών
  7. Βιβλία απολυθέντων

Appraisal, destruction and scheduling

Accruals

System of arrangement

Θεματική, χρονολογική

Conditions of access and use area

Conditions governing access

Το υλικό βρίσκεται υπό επεξεργασία και η πρόσβαση δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη

Conditions governing reproduction

Language of material

  • Greek

Script of material

Language and script notes

Physical characteristics and technical requirements

Finding aids

Έχει δημιουργηθεί μια πρωτογενής βάση καταγραφής των αρχείων και των υποαρχείων τους. Ευρετήριο σε μορφή Excel και περιγραφικός οδηγός σε μορφή Word

Allied materials area

Existence and location of originals

Τμήμα Δημοτικού και Ιστορικού Αρχείου

Existence and location of copies

Related units of description

Related descriptions

Notes area

Alternative identifier(s)

Access points

Place access points

Name access points

Genre access points

Description control area

Description identifier

Institution identifier

Rules and/or conventions used

ΔΙΠΑΠ (Γ)

Dates of creation revision deletion

2025

Script(s)

Sources

Δελτίο Περιγραφής Φορέα

Archivist's note

Αριστείδης Παπαϊωάννου

Accession area