Περιοχή αναγνώρισης
Κωδικός αναγνώρισης της ενότητας περιγραφής
Τίτλος
Αρχείο Προεδρίας της Δημοκρατίας, Γραφείο Διοικητικών Υποθέσεων
Χρονολογία(ες)
- 1914 - 1990, κυρίως 1950 - 1990 (Δημιουργία)
Επίπεδο περιγραφής
Αρχείο
Μέγεθος και υπόστρωμα της ενότητας περιγραφής (ποσότητα, όγκος ή διαστάσεις)
5 κιβώτια
Περιοχή πλαισίου παραγωγής
Όνομα του παραγωγού
Διοικητική ιστορία
Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν όλα τα θέματα του προσωπικού, ο συντονισμός και η εποπτεία των διαχειριστικών ζητημάτων της Προεδρίας της Δημοκρατίας, η τήρηση του γενικού πρωτοκόλλου καθώς και η εποπτεία των κτιρίων και εγκαταστάσεων της Προεδρίας της Δημοκρατίας.
[πηγή: http://www.presidency.gr/organosi-leitourgia/armodiothtes-grafeion/]
Όνομα του παραγωγού
Διοικητική ιστορία
Όνομα του παραγωγού
Διοικητική ιστορία
Όνομα του παραγωγού
Βιογραφικό σημείωμα
Φορέας διατήρησης του αρχείου
Ιστορικό της ενότητας περιγραφής
Διαδικασία πρόσκτησης
21/06/2011
ΑΒΕ 1809
Περιοχή περιεχομένου και διάρθρωσης
Παρουσίαση περιεχομένου
Αλληλογραφία, νομοθετικά διατάγματα και συμβάσεις, θέματα προσωπικού, οικονομικά θέματα, έντυπα - βιβλία, αποκόμματα εφημερίδων, "Επιτροπή Γενικής Τεχνολογικής Εξελίξεως. Ομάς Μεταφορών", επιστολές και τηλεγραφήματα.