Τα έγγραφα του αρχείου παρήχθησαν από τα Τμήματα του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών στο πλαίσιο άσκησης σχετικών αρμοδιοτήτων, κατά την περίοδο 1906-1985. Τα περισσότερα από αυτά είναι σχέδια εξερχομένων απαντήσεων σε εισερχόμενες αιτήσεις και αναφορές ιδιωτών που ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν βρέφος ή ζητούν πληροφορίες για το βρέφος που άφησαν εκεί. Συνήθεις τύποι εγγράφων του αρχείου αποτελούν φάκελοι αίτησης για υιοθεσία, πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, επιστολές ή αιτήσεις ιδιωτών, πρακτικά και αποφάσεις Αδελφάτου, υπηρεσιακά σημειώματα προς το Πρωτοδικείο Αθηνών, αλληλογραφία με αστυνομικά τμήματα και δήμους, ατομικοί φάκελοι, διαβιβαστικά ενταφιαστηρίων κ.ά.
Στο αρχείο αποτυπώνεται η διοικητική λειτουργία του Ιδρύματος, η διαχείριση υπηρεσιακών ζητημάτων σε συσχετισμό με τις Υπηρεσίες του Δήμου και το Υπουργείο Κοινωνικών Υπηρεσιών. Βασικός άξονας της διακίνησης των εγγράφων είναι η διεκπεραίωση υποθέσεων υιοθεσίας και επομένως το πληροφοριακό εύρος του αρχείου είναι πολύ συγκεκριμένο και μάλλον περιορισμένο με δεδομένο ότι το κυρίως αρχείο φυλάσσεται στο ίδιο το Δημοτικό Βρεφοκομείο.
Ωστόσο, η αξία του αρχείου συνίσταται στο γεγονός ότι παρέχει πληροφορίες –αν και αποσπασματικές σε μεγάλο βαθμό- σχετικά με το ζήτημα των υιοθεσιών στην Ελλάδα που σημείωσε μεγάλη έκρηξη κατά την περίοδο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.